黒澤 怜慈

ゆるし

黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa ">
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa
黒澤 怜慈 | Reiji Kurosawa

 
 
 

撮影する時、被写体からの接近を感じることがあれば、拒絶を感じる事もある。
時にはそのどちらでもなく許しのようなものを感じることがある。
受容でも拒絶でもない、許しの状態にある被写体に美しさを感じた。

 
 
When Reiji Kurosawa shoot, sometimes Reiji Kurosawa feel the approach of the subject, and sometimes Reiji Kurosawa feel the rejection.
Sometimes Reiji Kurosawa feel neither, and sometimes Reiji Kurosawa feel a kind of forgiveness.
Reiji Kurosawa felt the beauty of a subject in a state of forgiveness, neither acceptance nor rejection.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

instagram.com/others_012


撮影する時、被写体からの接近を感じることがあれば、拒絶を感じる事もある。
時にはそのどちらでもなく許しのようなものを感じることがある。
受容でも拒絶でもない、許しの状態にある被写体に美しさを感じた。